Hikayemiz

cfa-fligran2
CFA Reklam Ajansı 2000 yılında Timur Güven tarafından kuruldu. Merak eden, heyecan duyan, kendi oyuncağını kendisi tasarlayan ve hatta kendi oyunlarının kurallarını yeniden kendi yazan bir çocukluk…
Hayatı anlama ve anlamlandırma çabası içinde yetişme çağını tamamlayan Timur Güven, sanatın pedagojik ve akademik boyutunu Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü'nde yeniden keşfetti.

Dile kolay, 18 yıl…

Klasik bakış açısının her zaman ötesine geçme çabasıyla eline “hiç fırça almadan” eğitimini başarı ile tamamladı. Farklı olanın peşinden gitmek, farklı olanla fark yaratmak amacıyla elindeki her somut ve soyut şeyi bir sanat malzemesine dönüştürdü. Bu süreçteki yaklaşımları sadece sanata değil, hayata da çok yönlü bakma tavrının temelini oluşturdu. Sanat ve pazarlama fikrinin hiç de birbirinden ayrı düşünülemeyeceği mottosuyla “pazarlama iletişimi” ile ilgili aktif çalışmalarda bulundu. Türkiye’nin önemli reklam üretim merkezlerinde kreatif direktörlük ve sanat yönetmenliği görevlerinde bulundu. Ulusal ve uluslararası yarışmalarda birçok ödül kazandı. Reklam ve marka yaratma çalışmalarını Türkiye’nin alışık olmadığı bir kavram olan “Reklam İhracatçısı” kimliği ile gelişmekte olan dinamik ve yeni pazarlarda sürdürdü. Dünya devi birçok markanın Orta Asya, Kafkaslar ve İran coğrafyasındaki iletişim faaliyetlerini yerine getirdi.

 

Bu süreçte CFA Reklam Ajansı’nı da en üst seviyede pazarlama çözümleri sunan; ATL, BTL, dijital ve sosyal medya, marka deneyimi ve mağaza yönetimi de olmak üzere birçok fonksiyonla hizmet verebilir bir ajans haline getirdi. 

 

CFA, Timur Güven’in kurduğu bu tam entegrasyon ile müşterilerinin esas problemlerini ve ihtiyaçlarını belirleyen, analiz eden ve  en verimli pazarlama çözümü sunabilen yapısı ile 18 yıldır “ ilk günkü heyecanını kaybetmeden” çalışıyor. Türkiye’de reklam ihracatı yapan ilk reklam ajansı CFA, sınırlarını Türkiye dışına taşımak isteyen markalara pazarlama hizmeti veriyor ve bugün 17 farklı ülke için 5 farklı dilde reklam hizmeti üretebiliyor. 2015 yılı ikinci yarısından itibaren, İstanbul’da 40 ve İran’da 35 kişilik, her biri alanında uzman ekibi ile 25 farklı markaya hizmet veriyor.